Zastosowanie inteligentnej technologii skuteczną pomocą w rozwoju biznesu

Firma QuarticOn zajmuje się wdrażaniem inteligentnych rozwiązań technologicznych do sklepów internetowych. Stosowana przez nich nowoczesna technologia znacznie ułatwia dopasowanie oferty sklepu do potrzeb klienta – każdego z osobna, indywidualnie. Dzięki ich innowacyjnym rozwiązaniom dla e-commerce Twój sklep zacznie przynosić jeszcze większe zyski.

Silnik personalizowanych rekomendacji produktowych.

Pierwszym narzędziem jest silnik personalizowanych rekomendacji produktowych. Algorytmy oparte na sztucznej inteligencji rejestrują zachowania użytkowników w e-sklepie, na podstawie których dobierana jest oferta zgodna z potrzebami klienta. Aż 91% konsumentów chętniej robi zakupy właśnie w takich sklepach, które rozpoznają, pamiętają i dostarczają dopasowane do ich potrzeb produkty. Z kolei 74% konsumentów uznaje analizę preferencji zakupowych i potrzeb użytkownika za przydatną, jeśli ta przyczyniłaby się do lepszego rozpoznania produktów, które faktycznie ich interesują. Oferta produktowa zgodna z potrzebami użytkownika jest jednym z głównych czynników wpływających na jego decyzje zakupowe – stwierdza 63% konsumentów.

System bazujący na działaniu sztucznej inteligencji:

  • Zapamięta wybory i ścieżki zakupowe użytkownika, przeanalizuje je, by w przyszłości pomóc w podjęciu kolejnych trafnych decyzji.
  • Rozpozna potrzeby klienta na podstawie dokonywanych wcześniej wyborów i jego zachowania na stronie sklepu.
  • Dostosuje ofertę produktową przedstawiając konsumentowi tylko tę jej część, która faktycznie spełnia jego oczekiwania i wpisuje się w jego krąg zainteresowań.
  • Poleci produkty, które zgodne są z zainteresowaniami i wcześniejszymi wyborami użytkownika e-sklepu, oszczędzając jego czas.

Korzyści dla właściciela sklepu

Zastosowanie rozwiązań oferowanych przez QuarticOn spowoduje:

  • Redukcję nietrafionych decyzji zakupowych podejmowanych przez klientów oraz redukcję współczynnika porzuceń strony.
  • Optymalizację oferty na stronie sklepu oraz doświadczenia zakupowego.
  • Wzrost zaangażowania ze strony użytkowników oraz zainteresowania zakupami w sklepie.

Personalizacja całej przestrzeni może przyczynić się do:

  • wzrostu przychodów o 36%
  • wzrostu liczby transakcji o 39%
  • wzrostu czynnika konwersji o 14%

E-mail marketing automation

Kolejnym narzędziem jest marketing automation – w  pełni zintegrowany z silnikiem rekomendacji zbiór działań marketingowych. Automatyzacja e-mail marketingu podnosi wskaźniki i usprawnia proces sprzedaży. Skutkuje to długotrwałą relacją z klientami opartej na lojalności.

Sztuczna inteligencja automatycznie dobiera treść e-maila

  • Kreator drag & drop szablonów lub plik HTML ZIP
  • Mailingi RWD

Banery promocyjne i pop-upy

Banery promocyjne to automatyczne powierzchnie reklamowe w sklepie online, wyświetlające treści w zależności od utworzonych segmentów użytkowników. Ich działanie opiera się głównie na oznaczeniu użytkownika, który odwiedził dany adres zawierający określone przez nas słowo kluczowe. Przykład: Użytkownik w ciągu 10 minut wszedł minimum trzy razy w link zawierający w URL frazę „iphone-Xs”.

Pop-upy to powiadomienia w formie wyskakujących okienek jako CTA, mających na celu zwrócenie uwagi klienta na niedopełnioną lub zaniechaną czynność, bądź przypomnienie mu o podjętym już działaniu. Może być to np. pop-up powitalny pozyskujący e-maile użytkowników, zachęcający do zapisu do newslettera.

Oba rozwiązania działają w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji, które na podstawie zachowania użytkownika na stronie automatycznie dopasowują wyświetlaną treść.

Dlaczego warto?

QuarticOn jest doświadczoną firmą istniejącą od 2011 roku. Rozpoznawani są również na rynkach zagranicznych – wspierają funkcjonowanie 330 sklepów w 20 krajach.

Nie musisz martwić się o nic – zespół QuarticOn skonfiguruje cały system rekomendacji za Ciebie.

Zadbają o użytkowników personalizując ich doświadczenie zakupowe i doskonale dopasują swoje rozwiązania do wyglądu interfejsu sklepu internetowego według preferencji danego klienta.

Zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji i machine learning sprawia, że ich system precyzyjnie trafia w potrzeby każdego użytkownika. Skutkiem tego jest większa efektywność, realizacja celów i wyniki e-sklepu.