Tajniki generowania leadów

Każdy na pewno słyszał to jedno zdanie: „Jeśli nie ma Cię w internecie, nie istniejesz”. Internet jest dziś głównym środkiem przekazu i daje nam niemal nieograniczone możliwości działań, w tym działań marketingowych. Niestety, sama strona www, blog firmowy czy konto na portalu społecznościowym nie daje 100% gwarancji sukcesu. Konkurencja nie śpi i Twoi Klienci również nieustannie obserwują Twoje poczynania. W każdej chwili, z różnych powodów, możesz utracić część Odbiorców, a utrzymanie obecnych oraz zdobycie kolejnych nie jest łatwą sprawą. Poznaj zatem tajniki generowania leadów i ciesz się zwiększoną skutecznością dotychczasowych działań marketingowych.

Co to jest lead?

Lead to inaczej potencjalny Klient – osoba zainteresowana ofertą firmy, pragnąca poznać szczegółowe informacje na jej temat. Taka osoba jest chętna na spotkanie lub rozmowę telefoniczną, co zwiększa prawdopodobieństwo współpracy w przyszłości.

Nam szczególnie zależy na leadach sprzedażowychpotencjalnych Klientach zainteresowanych podjęciem współpracy z naszą firmą. Istnieje wiele rodzajów kampanii mających na celu pozyskanie leadów, jednak aby liczba Klientów wzrosła, potrzebna jest doskonała znajomość tematu – to jedyna gwarancja sukcesu.

Pozyskiwanie klientów nie należy do najłatwiejszych zadań, handlowcy często trafiają na wiele tzw. „zimnych leadów”, czyli osób niezainteresowanych ofertą. To nie tylko strata czasu, ale i pieniędzy. Nasze usługi dotyczą poszukiwania wyłącznie takich osób, które rzeczywiście chcą zapoznać się bliżej z Państwa ofertą.

Więcej klientów, większe zyski

Jak zwiększyć liczbę Klientów, zwielokrotnić comiesięczne zyski, obniżyć koszty prowadzenia działalności i usprawnić sprzedaż? Z pomocą przychodzi Pakiet Generowania Leadów – zbiór starannie wyselekcjonowanych, a zarazem w pełni zindywidualizowanych narzędzi, dedykowanych każdemu e-przedsiębiorcy.

Dlaczego warto? Pakiet Generowania Leadow to:

  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • gotowa baza klientów
  • nawiązywanie kontaktu z klientami bezpośrednio zainteresowanymi ofertą
  • możliwość pozyskania ciekawych kontaktów biznesowych, mających istotny wpływ na rozwój firmy

A jak to wygląda w praktyce?

Zastanów się, jakich Klientów potrzebujesz i określ profil swoich Odbiorców. Szukasz kobiet między 25, a 40 rokiem życia? Interesują Cię firmy z sektora usług? A może preferujesz konkretne jednostki z województwa mazowieckiego i okolic? Wystarczy tylko ta informacja, by:

  • Pozyskać skuteczną bazę Odbiorców – Klientów zainteresowanych świadczonymi przez Twoją firmę usługami bądź sprzedawanymi produktami;
  • Obniżyć koszty prowadzenia działalności – w szczególności związane z koniecznością współpracy z przedstawicielami handlowymi czy nieefektywnymi kampaniami reklamowymi;
  • Oszczędzić cenny czas – uprzednio poświęcany na budowanie relacji z jednostkami, które nie były zainteresowane Twoją ofertą;
  • Zwiększyć sprzedaż – dotrzeć do Odbiorców, którym zależy na Twoim produkcie bądź usłudze;
  • Usprawnić rozwój firmy – zwiększyć obroty przedsiębiorstwa.

Do rozpoczęcia działań potrzebujemy jedynie szczegółowych informacji na temat Państwa docelowej grupy klientów. Wymagamy także podania pytań do ankiety, tak by potencjalny klient wysłał najbardziej interesujące Państwa informacje. W razie zainteresowania możemy przesłać przykładową ankietę-wzór.

To sposób, który działa dużo skuteczniej, niż praca handlowca. Wysyłamy Państwu wyłącznie ciepłe leady, z których można umówić już spotkania i rozmowy. Wystarczy jedynie skontaktować się z nimi telefonicznie/mailowo.